MOBIILIMENU.

Mobiilimenu tarkoittaa, että ravintola asiakkaalla on käytössään ravintolan sähköinen ruokalista älypuhelimessaan. Asiakas voi selata omalla puhelimellaan ravintolan mobiilimenua, jossa on näyttävät kuvat ja selkeät kuvaukset tuotteista hintoineen, allergeeneineen ja lisävalintoineen. Mobiilimenu sisältää myös kieliversiot, joten ulkomaalaisten asiakkaiden palveleminen on helppoa, myös ilman yhteistä kieltä. Mobiilimenu on ravintolalle nopea ottaa käyttöön, sillä tuotteiden ja asetusten lisääminen on todella helppoa. Smartmenun mobiilimenu on suunniteltu yhdessä ravintolaesimiesten kanssa, siksi se on juuri sellainen, kuin sen tarvitseekin olla.

Mobiilimenu vähentää tarjoilijoiden työtä, sillä tilausta ei enää tarvitse odotella pöydän päässä ja näin työntekijälle jää enemmän aikaa huomioida asiakkaat. Ruuhka-aikana tilauksia ei jää saamatta tarjoilijan kiireen vuoksi. Ja mikä parasta, asiakas kokee saavansa parempaa palvelua, sillä tuotteista on hyvin tietoa saatavilla useilla kielillä eikä laskun loppusummaa tarvitse pohtia.

Sähköinen ruokalista ravintolassa
Mobiilimenu puhelimessa

PAREMPI ASIAKASKOKEMUS.

Mobiilimenu tarjoaa asiakkaalle tasaisen laadukasta palvelua. Ravintola-alan henkilöstöpula johtaa joskus tilanteisiin, joissa tarjoilija ei pysty kommunikoimaan asiakkaan kielellä, jolloin mobiilimenun kielivaihtoehdot tarjoavat avun.

Vaikka älypuhelin on pieni, ovat siinä kuvat ja teksti kuitenkin kookkaita ja helposti luettavissa hämärässäkin ravintolassa. Sähköisen ruokalistan tuotteet ovat myös loogisesti ja selkeästi esillä, asiakas kokee tilaamisen erittäin helpoksi.

Mobiilimenu myös näyttää kuinka paljon tilaus maksaa, eikä loppusumma tule yllätyksenä. Ravintola voi itse päättää, maksaako asiakas jo tilatessaan vai tuodaanko lopuksi lasku.

Smartmenun mobiilimenu tuo ravintolaliiketoimintaan kaikki ne edut, mitä 2020-luvun asiakas toivoisi saavansa digitalisaation avulla: nopeampaa palvelua, enemmän tietoa, ilman turhaa odottelua.

MOBIILIMENU KÄYTÄNNÖSSÄ.

Mobiilimenun käyttöönotto on nopeaa ja sen oppiminen ravintolaesimiehiltä kestää vain noin puoli tuntia. Suurempi työ on lisätä tuotteet tuotepankkiin, mutta kerran tehty työ kantaa hedelmää pitkään. Jos samalla omistajalla on useampi ravintola, tarvitsee tuotteet tehdä vain kerran. Tarvittaessa meiltä saa palvelun listojen tuotetietojen ja kieliversioiden tekemiseen.

Asiakkaalle mobiilimenun käyttäminen on todella helppoa. Mitään sovellusta ei tarvitse ladata ja asentaa, vaan asiakas avaa puhelimensa kameran ja lukee sillä pöydässä olevan QR-koodin. Näin hän pääsee suoraan oikean ravintolan ruokalistaan.

Ruokalistan linkki voidaan lisätä myös ravintolan nettisivuille. Lisäksi me lisäämme kaikkien asiakkaidemme tiedot ja ruokalistat portaaliimme. Teemme myös ilmaiseksi hakukoneoptimoinnin asiakkaidemme ruokalistoille, jolloin ravintolan hakukonelöydettävyys paranee. Meilta saatte myös pöytävarausjärjestelmän, joka löytyy helposti hakukoneesta tai meidän portaalistamme.

Ravintolan sähköinen ruokalista

MOBIILIMENUN TUKI JA PALVELUT.

Mobiilimenun käyttöönotto ja opettelu sujuu noin puolessa tunnissa. Olemme tehneet käyttöönotosta video-ohjeet joilla pystytät itse järjestelmän helposti. Jos sormi menee kuitenkin suuhun, on tukipalvelumme avoinna arkisin 8.30-16.

Jos haluatte, että toteutamme teille perustamistyön, käännökset ja vaikkapa annosten laadukkaan kuvaamisen, se onnistuu kyllä edulliseen hintaan.

PAREMPI TEHOKKUUS

PAREMPI ASIAKASKOKEMUS

LISÄÄ MYYNTIÄ

Tilaa ravintolaruokaa puhelimella

”Smartmenun mobiilimenu on kiinnostanut asiakkaita todella paljon ja he ovat positiivisesti yllättyneitä.”

Asiakkaat tykkäävät
Mobiilimenu ravintolassa

”Tarjoilijan myynti tehtyä työtunti kohden on kasvanut huomattavasti. Ja silti palvelu tuntuu paremmalta.”

Myyntitehot nousuun

MOBIILIMENU
Sähköinen ruokalista käyttöön helposti ja pienillä kustannuksilla.

kysy lisää