KANTA-ASIAKAS LEIMAKORTTI.

Kanta-asiakaskortti tai leimakortti löytyy pahvisena versiona monesta ravintolasta. Moni myös harkitsee sellaisen käyttöön ottamista. Onhan se toki hieman kiusallista ja vaivalloista, mutta joillekin asiakkaille on tärkeää saada jotain etua, jos he syövät usein samoissa paikoissa. Sähköinen kanta-asiakaskortti tai digitaalinen leimakortti jättää tuon kiusallisuuden ja vanhanaikaisuuden pois, eikä järjestelmä vaadi ravintolalta ylläpitoa tai työtä. Asiakas saa ladattua sähköisen kanta-asiakaskortin tai digitaalisen leimakortin ihan itse ja voi kerätä myös leimat ihan itse.

Smartmenulla on kaksi erilaista sähköistä kanta-asiaskorttia tai digitaalista leimakorttia. Toinen perustuu anonymiteettiin, eli asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä. Toisessa asiakas rekisteröityy ja se mahdollistaa asiakkaan käyttäytymisen seurannan, sekä suoran mainonnan ja tiedottamisen asiakkaille.

Digitaalinen leimakortti
Mobiili leimakortti

DIGITAALINEN LEIMAKORTTI.

Digitaalinen leimakortti on yksinkertainen ja tyylikäs ratkaisu pahvisten leikorttien tilalle. Syötyään vaikkapa lounaan, hän voi poistuessaan kerätä leiman älypuhelimellaan ravintolan tiskiltä tai muusta soveliaasta paikasta. Digitaalinen leimakortti täyttyy yhdeksän leiman jälkeen ja lähettää ilmaiseen ostoon oikeuttavan viestin.

Digitaalinen leiakortti toimii myös niin, että asiakas ostaa 9 lounasta etukäteen ja sen jälkeen voi leimata itselleen lounaan 10 kertaa.

Digitaalisen leimakortin leimoja asiakas voi poimia itse koskettamalla puhelimellaan.ravintolan tiskillä olevaa tarraa, jossa on leiman koodi. Tämä ei siis vaadi henkilökunnalta mitään. Järjestelmä ei myöskään vaadi mitään ylläpitoa, vaan toimii itsenäisesti.

 

SÄHKÖINEN KANTA-ASIAKASKORTTI.

Sähköinen kanta-asiakaskortti on pari astetta jykevämpi järjestelmä. Tässäkin asiakas kerää itse leimoja, ilman henkilökunnan osallistumista. Siinä on kuitenkin useita muitakin ominaisuuksia.

Sähköinen kanta-asiakasjärjestelmä vaatii rekisteröitymisen ja se toimii mobiiliaplikaatiolla, joka ladataan ja asennetaan sovelluskaupasta.

Asiakkaat rekisteröityvät sähköiseen kanta-asiakasjärjestelmään, jolloin tietoa alkaa kertymään heidän vierailuistaan ja ostoistaan. Smartmenu sähköinen ruokatilaus voidaan integroida sovellukseen.

Asiakkailla on myös mahdollista antaa palautetta tämän kautta, jolloin avautuu chat-kanava asiakkaan ja ravintolan välille.

Sähköisen kanta-asiakaskortin käyttäjille voidaan lähettää myös push notificaatioita ja on mahdollista tehdä kohdennettuja mainoskampanjoita alueellisesti.

Ravintolaostosten tietokanta

TUKI KUULUU PALVELUUN.

Sähköinen kanta-asiakas ja leimakortin käyttöönotto on erittäin helppoa. Olemme tehneet käyttöönotosta video-ohjeet ja pystytät itse järjestelmän alle tunnissa. Jos sormi menee kuitenkin suuhun, on tukipalvelumme avoinna arkisin 8.30-16.

Jos haluatte, että toteutamme teille perustamistyön ja vaikkapa annosten laadukkaan kuvaamisen, se onnistuu kyllä edulliseen hintaan.

VAIVATON

SÄHKÖISEN MODERNI

LISÄÄ SITOUTUNEISUUTTA

Sähköinen kanta-asiakaskortti

”Ei enää ikinä niitä pahvisia kortteja. Olihan se ihan hiton vaikeaa, kun niitä piti leimailla ja odotella kun asiakas kaivaa lompakostaan.”

Onpa kätevä
Mobiilimenu ravintolassa

”Nyt minulla on ainakin osalle asiakkaista keino saada yhteys. Kiva kutsua täältä vaikka pikkujouluihin ja voidaan muitakin viestejä lähetellä.”

Viesti asiakkaalle

SÄHKÖINEN KANTA-ASIAKAS JA LEIMAKORTTI
Nyt tehokas kanta-asiakashallinta on mahdollista myös yksittäisille ravintoloille ja pienille ketjuille.

kysy lisää