Ravintola Origo


Case:

Ravintola Origo

Idyllisessä Hangon sataman makasiinissa toimiva ravintola Origo on käyttänyt Smartmenua jo usean vuoden ajan.

Origossa Smartmenu otettiin innostuneesti vastaan. Ruokailevat asiakkaat ovat suhtautuneet uuteen ruokalistaan pääosin positiivisesti ja useimmat näyttävät huomaavan sen edut saman tien.

Ruokalistan käyttö on helppoa, ja uusia annoksia on laitettu tarjolle viikoittain, mikä on erityisesti miellyttänyt asiakkaita. Lisäksi palvelua on parannettu mm. valitsemalla jokaiselle annokselle suositusviini tai muu juoma. Smartmenun ansiosta suositukset ovat kätevästi asiakkaan nähtävillä. Tämä on ilahduttanut ravintoloitsijaa, koska näin on saatu tyytyväisempiä asiakkaita ja ruokajuomien myynti on noussut huomattavasti.

"Tervetuloa nauttimaan”, toivottaa Origon ravintoloitsija Jan Westerling.
Ravintola Origo

Puh. 019 248 5023
Satamakatu, 10900 HANKO
www.restaurant-origo.com

Takaisin

Seuraa meitä


Delitaz Oy:llä on käynnissä 2014–2019 ELY:n kehittämisavustusrahoituksena Ravintolakokemuksen ja ravintolan kustannustehokkuuden parantaminen digitalisaation avulla -hanke .